سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظر موتور جستجوی گوگل را به سایت خود جلب کنید!

اگر یک وب سایت اینترنتی دارید و می خواهید از طریق آن به درآمد بالا برسید و همچنین سایتتان را به دیگران معرفی کنید، چاره ی کار ثبت وب سایتتان در موتور های جستجو می باشد. موتورهای جستجو زیادی در سطح دنیا فعالیت می کنند اما در این بین موتور جستجوی گوگل قدرتمندتر عمل کرده است. 

در میان تمامی موتور های جستجو مانند یاهو، بینگ و ... گوگل سهم بیشتری دارد و جلب کردن توجه گوگل به سایت شما بسیار حائز اهمیت است. این کار از طریق بهینه سازی سایت یا اصطلاحاً (سئو-Seo ) انجام پذیر است.

سئو سایت مجموعه ای از باید ها و نبایدهایی است که باید برای یک سایت اینترنتی به صورت اصولی انجام گیرد تا سایت شما به صفحه یک نتایج جستجوی گوگل برسد.

نمایش سایت در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل خواسته همه ی مدیران سایت و یا صاحبان کسب و کار اینترنتی می باشد که با انجام روش های استاندارد و به دور از تکنیک های منفی سئو امکان پذیر است.

سئو یک فرایند زمان بر است و در راستای انجام ترفندهای بهینه سازی سایت باید صبور بود تا نتیجه خوبی را کسب کنید. به جرات می توان گفت در چندین سال گذشته سئو از اهمیت چندانی برخوردار نبود و سایت ها برای بهینه شدن از روش های اصولی پیروی نمی کردند.

 اما امروزه سئو سایت جز مهمترین ابزارها برای رسیدن به صفحه اول نتایج جستجو گوگل یا قرار گرفتن در 5 لینک اول سرچ می باشد، بنابراین اگر قصد دارید جز 5 لینک اول جستجوی گوگل باشید، بهتر است از مشاوره رایگان آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیار  برای انجام خدمات سئو سایتتان به صورت حرفه ای بهره مند شوید.